Hogyan tervezünk hatékony próbavásárlást?

//Hogyan tervezünk hatékony próbavásárlást?

Hogyan tervezünk hatékony próbavásárlást?

Teszteljük és lekutatjuk

A Próbavásárlás kifejezetten a magyar közforgalmú gyógyszertárakra irányul. Célja, hogy akár a megrendelőnk által meghatározott panelen lekövetve, bemutassuk a gyógyszertárban zajló promóciós és értékesítési tevékenységet.

Mik tartozhatnak ide?

Például a gyártó által készített promóciós anyagok megjelenése a patikában: ki vannak-e helyezve, és megfelelően vannak-e kihelyezve?

Az adott indikációs terület expediálása: milyen készítményt ajánlanak az egyes expediálók? A kért termék mellé vagy a helyett ajánlanak-e másik készítményt? Az adott (szolgáltatást megrendelő) gyártó termékét ajánlják-e? Azaz feltérképezzük, hogy pontosan mi történik a betegkommunikáció során. Továbbá, próbavásárlással a gyógyszergyártó és a patikaláncok közötti együttműködés mélysége, valamint a patikalátogató munkájának a hatékonysága is megismerhető.

.

Lorem ipsum.

Aliquam fringilla molestie nisi ut porttitor. Maecenas viverra velit id cursus rhoncus. Mauris sit amet semper enim, quis hendrerit ex. Maecenas eu neque non lectus varius tristique sed ac tortor. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Integer accumsan tempus finibus. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Duis feugiat volutpat metus in elementum. Vestibulum accumsan diam augue, vel hendrerit nisi vestibulum non. Cras enim neque, aliquam nec placerat et, blandit in ex. Sed tristique diam sit amet felis volutpat, vel cursus dolor maximus.

“Nem lehet helyett hogyan lehet ?! Avagy: probléma helyett a megoldás! Egy feladat vagy projekt elvégzése számomra akkor tekinthető sikeresnek, ha annak eredményeképpen értéket tudunk teremteni a benne résztvevő piaci szereplők számára. Minden nap egy fejlődési, tanulási folyamat, mely előre visz minket a megvalósítás útján. Hiszek a sikerben, a költséghatékony, innovatív szolgáltatásink értékteremtésében!” Dr. Kató Bálint László

By |2018-12-09T21:36:13+00:00március 15th, 2016|University News| Hogyan tervezünk hatékony próbavásárlást? bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

About the Author: